N-au avut curaj sa spun McDonald’s-ului pe nume

Aseara, al Ochiul Magic, pe TVR, un reportaj despre o initiativa a unor parinti din Cluj, care au luat atitudine fata de modul cum McDonald’s isi facea campanie de promovare prin scolile din oras.

Insa, pe parcursul intregului reportaj, nu a fost pomenit o singura data numele companiei. S-a spus mereu “o firma de produse fast – food”, sau ceva de genul acesta. Inclusiv interviul cu Conu’ Alecu, managerul general pe Romania al companiei a fost titrat in acest stil.

faceoff.jpg

Mi se pare aberant. In definitiv era vorba de o firma ultracunoscuta, care-si insinueaza mesajele publicitare peste tot si care practica acest obicei anormal, dupa parerea mea, de a incerca sa perverteasca mintile micutilor inca de prin scoala.

Cine a vazut “Super size me” cred ca intelege despre ce e vorba.

De ce n-au avut curajul sa foloseasca numele firmei?

Pentru ca le interzice CNA? Nu cred. Plus ca aveau si opinia firmei, deci echilibrul (ala cu audiatur et altera pars) era asigurat.

Pentru ca TVR are un contract baban de publicitate cu McDonald’s? Posibil.

4 COMENTARII

  1. Pai de ce sa le interzica CNA? Ca nu era reclama mascata. Asa, daca firma X scapa o un lot de paine in care s-a pus cianura, ce facem? Spunem la TV ca o firma a introdus pe piata paine cu cianura, dar nu va putem spune numele firmei. Ne scuzati.

    Mi se pare stupid.

    Am vazut o faza similara in Insider. Numai ca acolo, pana la urma au avut curaj sa spuna care e numele firmei.

  2. Banii coane. Numai banii. Eu stiu o familie care si-a mutat copilul de la scoala, pentru ca doamna invatatoare avea in fiecare miercuri ORA DE MCDONALDS. Si la obiectiile parinitilor li s-a raspuns ca asta este in programa si programa nu se schimba dupa cum vrea fiecare.
    Romanica, tara mea de glorii, tara mea de dor.

    Ah, emigram-ash!