Domo.ro – degeaba

    Am rezervat sambata un Navigator GPS LG pe site la Domo.ro, sa-l iau luni din magazin. Ideea era ca daca il rezervi pe site ai o reducere oarecare. (bine, am vazut reducerea dupa aia, dar nu conteaza).

    Dupa ce am comandat pe site, mi-a venit in e-mail confirmarea.

    Luni ma duc in magazin si le spun de rezervare.

    “Stiti, nu stim de ce, nu a venit inca comanda” – mi se raspunde.

    L-am luat la pretul din magazin, cu 33 de lei in plus, adica.

    Si de ce mai au sistemul de rezervari pe site?

    Later edit: e 15:47 si tocmai m-au sunat de la Domo sa-mi spuna ca au primit o comanda de la mine 🙂

    14 COMENTARII

    1. m-am lovit si eu de o problema din asta. Am comandat o masina de spalat telefonic (nr afish pe site) si mai erau 2 pe stoc la real. Doamna de la telefon mi-a dat nr de comanda si mi-a spus ca pot sa ma duc sa o ridic de acolo in vreo 2 ore. Ajung eu acolo, intreb un baiat de la raft, nici o treaba, ma duc la casa, doamna paralela, nici o treaba, ma duc la o alta casa, unde in cele din urma domnul avea ceva habar despre ce se intampla, ii dau nr de comanda si spune, da. Dar, nush cum de nu putea face factura si sa iau marfa sa vin dupa factura dupa 2 zile. Diferenta era de 80 RON. Toata experienta mi-a luat 1 H( o ora) de stat dupa dansii

    2. Tin sa va zic ca eu sunt angajat Domo si treaba cu comenzile e-shop nu e asa usoara pt un magazin care mai are si clienti care vin magazin si nu stau acasa si se gandesc sa dea si ei o comanda de un joc Barbie sau o telecomanda universala si mai au si pretentia sa le vina acasa dupa ora 20 ca atunci vin de la munca.Comenzile date de clienti se duc intr-un centru on-line unde se proceseaza, apoi sunt trimise la magazin pe mail. Magazinul verifica stocurile dupa care contacteaza clientul. In cazul in care produsul nu e pe stoc in Bucuresti sau ceea ce e pe stoc e defect, zgariat sau expus si clientul nu-l doreste, se face comanda din tara. Deci nu e asa simplu: dai comada si gata, in 10 min iti vine produsul acasa.
      Domnule Fronea, sa stiti ca atunci cand dati comanda on-line, ea ajunge la un singur magazin caruia i se creeaza posibilitatea de a factura cu reducerea aferenta, in termeni Domo se numeste DLE, de aceea magazinul de la Real nu a putut sa va factureze asa usor. Iar domnului Popescu tin sa-i spun ca angajatii Domo nu au voie sa faca comenzi pt clienti si chiar daca ar face, asa cum am explicat mai sus, dureaza ceva pana comanda ajunge la mag.
      Dar mai bine ati recunoaste cu totii ca dati comanda pe internet pt ca va bucurati la cateva sute de mii reducere. Pe cei care comanda produse de cateva zeci de milioane ii inteleg, dar nu-i inteleg pe toti handicapatii(ca altfel nu-i pot numi) care comanda jocuri, cd-uri, rucsace si alte idiotenii ieftine si mai au si pretentii in legatura cu livrarea, sau vor factura pe firma sau fac reclamatie ca nu au fost contactati “istant”. Pai va spun eu ca atunci cand vine o altfel de comanda asa imi vine sa-i fac un vant spre cosul de gunoi…Mai mare e deranjul sa printez comanda si sa dau telefon la client, ca sa nu mai zic ca se duce un camion cu frigidere, etc la mama dracu pt un rucsac. Si acum ziceti voi daca vi se pare usor sa fii angajat Domo care face comenzi e-shop?

    3. mare tupeu si pe ana minea . treaba e nu tre sa comentezi la nici o comanda . daca vreau sa coman un cablu de 100.000 rol si ma bucur la 5.000 rol reducere, o fac pt asa vreau , iar tu tre sa executi comanda pt ca asta e munca ta . si chiar daca zici tu ca ar costa mai mult printatul hartiei,asta nu conteaza pt ca altex isi scoate banii oricum pe alte comenzi . as fi vrut sa-mi zici si mie vorbele astea in fata,in magazin ……..

    4. Si eu sunt angajat Domo si din pacate trebuie sa le dau dreptate clientilor mai mult decat magazinului.
      Oricum m-am cam saturat de “IQ” -ul “ridicat” al sefilor si nu o sa mai raman in firma.
      Mi-e sila sa le spun clientilor cat de grozave sunt produsele din magazin si apoi sa vad ca se intorc cu ele inapoi peste vreo doua zile.
      Asa ca nu va mai faceti nervi degeaba si nu va mai inghesuiti sa cumparati de la Domo

    5. @ionut. esti tu prost. du-te invata sa legi o fraza corect.
      Unele magazine au limita de valoare …asa ca tu cu cei 10 ron ,pentru cablu, te poti duce sa-ti scoti prietena in oras la niste seminte ca nu iti aduce nimeni in fata usii nimic. Eu iti ziceam vorbele astea si in magazin , ca oricum nu lucrez la altex, dar iti dadeam si un pumn in mecla.

      @ Croco : nu inteleg de ce tre sa te plangi undeva ca tu vrei sa pleci. ne doare in cur. pleaca si gata.

    6. am cumparat in luna decembrie 2008 un hub usb de la domo, comanda facuta pe net, am primit mail si telefon pentru confirmare, am primit telefon pentru ridicarea comenzii din magazin, optiune aleasa de mine, livrarea s-a incadrat in numarul de zile, afisate pe site, pentru livrare, la magazin nu am avut nici o problema, raman client domo