Presa bacauana in Adevarul

Presa băcăuană e împărţită între amatori şi profesionişti, între redacţii care funcţionează în apartamente de bloc cu bucătărie şi baie şi trusturi în devenire cu sistem corporatist. Între jurnalişti plătiţi la articol şi gazetari cu carte de muncă. Sinceritatea cu care îşi recunosc apartenenţa politică te surprinde. Mulţi nu ştiu că gazetarii sunt nevoiţi să o facă pentru a supravieţui. SURSA

Ma rog, sint citat cu o declaratie pe care nu-mi amintesc sa o fi dat. Nu in formula citata. Mai sint unele probleme, cum ar fi faptul ca autoarea articolului chiar i-a crezut pe cei de la Desteptarea cand i-au spus ca ziarul va fi doar un observator al alegerilor, avand in vedere ca proprietarul – Dumitru Sechelariu – nu mai candideaza. Nu, desigur, el nu. Dar Sergiu? Sergiu candideaza.

Informatia de Bacau – 2000 de exemplare? Hai sa radem.

Iar asta cu apartenenta politica… nu e Adevarul in masura sa ridice piatra.

5 COMENTARII

  1. presa bacauana…nu exista!de ce?poate fiindca nu este asezata pe criterii economice!sau poate ca a fost decredibilizata prin monopol?monopolul nu realizeaza o dorinta de a cumpara ci doar o necesitate de care te debarasezi cu prima ocazie.cetateanul bacaului este scarbit de fatul ca nu are o oferta reala,doar de ziare albe si negre!nimic nu este de vanzare,totul este deja vandut!pentru unii este o placere sa mearga la piata sa mai vada ce si cum!lla noi nu mai exista placerea de a te afla in fata surprizei,totul este cenusiu,stim de azi ce va fi maine.pe vremea lui ceausescu cumparam ziare sa citim pagina de sport,astazi stim ce se scrie acolo,nici macar oierul gigi nu mai zice ceva nou,ce este de facut?ce mai este de zis?aproape nimic!…din pacate!

  2. Ingenioasa miscarea celor de la Trustul Desteptarea. Din cate vad articolul este ilustrat preponderent cu brandul trustului. Iar ce se spune in articol doreste sa pozitioneze Trustul ca fiind echidistant si singurul care transmite stirile intr-un mod obiectiv si transparent. Si chiar au reusit cei de la Adevarul sa faca acest lucru prin folosirea comparatiei. Daca va uitati bine, la cele mai multe reclame, pozitionarea produselor in mintea consumatorilor se face prin folosirea comparatiei. In cazul acesta reiese cat se poate de clar ca Trustul Desteptarea este singura organizatie de presa profesionista.
    Nu pot decat sa aplaud echipa de marketing de la Desteptarea.
    Repet, ingenioasa miscarea.
    Dar ma intreb: oare redactorul de la Adevarul de ce a ales Bacaul pentru acest subiect?