Cum si-a cumparat “Pinalti” tacerea presei

    “Pinalti” a “cumpărat” presa locală cu 5,7 miliarde lei

    Primarul municipiului Piatra Neamţ, Gheorghe Ştefan (“Pinalti”) ştie că presa poate fi un factor determinant în câştigarea/pierderea unor alegeri, motiv pentru care a decis să-şi asigure o imagine pozitivă în majoritatea mijloacelor mass-media din judeţ (presă scrisă şi radio-Tv).

    De partea cealaltă, pentru cele mai multe ziare, posturi TV şi radio-uri nemţene, interesul cetăţenilor şi respectul faţă de banul public nu mai contează de la un anumit nivel (“preţ”), motiv pentru care, în contul miliardelor de lei (vechi) plătite de nemţeni, îi aduc osanale lui Gheorghe Ştefan, cum vrea el şi când vrea el.

    În anunţul respectiv (prin care Primăria dorea să achiţioneze servicii de publicitate în presa scrisă), la criteriu de calificare, se precizează: “Minim o experienţă similară de publicitate şi reclamă prin radio şi televiziune, însoţită de recomandarea aferentă, efectivele medii anuale ale personalului angajat de către ofertant (individual sau asociere)”.
    Încă o dovadă clară că anunţul a fost “trântit” pur şi simplu (copiat de undeva), întrucât licitaţia aceasta nu se referea la radio şi TV, ci la presă scrisă!

    Articolul integral in Financiarul

    Ca sa vezi cine ne vorbea la Bacau de corupti.

    2 COMENTARII

    1. :)) Auzi…”a cumparat toata presa”!
      Etic vorbind, ar fi intr-adevar o problema. Practic, nu!
      La cum arata orasul acum, fata de anul 2004, cred ca logic
      e sa nu se comenteze pe marginea subiectului.Mai ales ca este cunoscuta aceasta tactica in randul PR-istilor politici!
      Adevarat e si faptul ca nu i se pot atribui lui Stefan toate realizarile!
      Un sondaj de opinie la Piatra Neamt ar fi relevant!