În Bucureşti circulă zilnic peste 1 milion de maşini. Si putine autobuze.(mixed up post)

A revenit aglomeratia in Bicuresti. S-au intors romanii in oras si cica de la 1 s-au si apucat de munca.

Cifra aia din titlu ma şocheaza. Un milion de masini in Bucuresti? Asta inseamna una la doi locuitori, nu? Orasul n-a fost proiectat pentru asa ceva si in ultimii 18 ani nu s-a facut mai nimic pentru a ameliora situatia. Lasa ca merge si asa.

Intrebarea mea e insa alta. Unde se duc oamenii astia zi de zi cu masina? La serviciu? Avem 1 milion de oameni dornici sa plateasca benzina zi de zi in loc sa dea 60RON pe un abonament RATB? Ca doar nu le plateste firma benzina zi de zi.

Ce poate invata RATBul, care apropo, are o ditai gaura in buget, de aici? Ca exista niste oameni dornici sa dea 150-200€ pe benzina lunar. Adica niste bani buni. Oare exista cineva care se va gandi ca pot jecmani mai mult calatorii? Cum ar fi sa creasca preturile abonamentelor, sa puna controlori peste tot si sa creasca astfel veniturile? E o idee rea sa dubleze numarul metrourilor?

In Berlin un bilet de metrou costa 2.10€. Metrourile arata ca dupa razboi, statiile de metrou la fel. Controlorii sunt niste pusti imbracati absolut normal si, in 5 saptamani, nu am vazut decat un singur nene prins fara bilet. Si era turist.

By Zoso

Este greu sa iti reuseasca orice combinatie. S-a dat liber la mixuri pe mixes.ro.

2 COMENTARII

  1. cate din cele 1 milion de masini inmariculate in Bucuresti fac parte din flotele de autovehicule ale unor firme ce nu isi au activitatea in Bucuresti si cate au numere de leasing si, de asemenea, nu circula in Bucuresti. Cred ca daca facem acest mic calcul va scadea drastic numarul celor care de fapt le gasim te strazile capitalei. Nu zic ca nu sunt multe, dimpotriva…dar nu cred ca sunt peste un milion de masini in fiecare zi pe strazile din Bucuresti.