Am fost la Noaptea devoratorilor de publicitate, varianta de Bacau. In primul rand, cred ca pretul de 39 de lei al biletului a fost prea mic, altfel nu se explica multimea de tarani care au putut sa intre in sala. Plus fitzoasele respective, da’ oricum, lor le-au platit biletele cimpanzeii.
In al doilea rand multa lume nu a stiut la ce vine. Asa ca ne-am trezit in sala Ateneului cu o combinatie de public de Mall si club de fitze. Iar garderoba bajetilor si fetitzelor era pe masura. Dupa primul sfert de ora tot auzeam prin sala “Da’ asta o sa vedem toata noaptea, numai reclame?!”.
In al treilea rand super-taranii de Mall care vorbeau la telefon. In timpul spectacolului, evident.
In al patrulea rand, fratilor, dupa ce ati facut un bilet de aproape 400 de mii, ati mai adus si o firma de catering care sa ia pilelea de pe spectatori? 60.000 o cafea in pahar de plastic? Pai nici in crasmele din centru nu costa atata. 50.000 o jumatate de apa plata sau un pepsi? Da’, ce, e concert Metallica? 50.000 o felie de pizza si 100.000 un sandvis cu 85% paine? Urat.
A, si era sa uit. Sunt ziarist, la un ziar care a fost partener oficial al evenimentului. Numai ca domnii de la firma organizatoare au uitat treaba asta. Si nu ne-au mai raspuns la nici un contact. Abia cu trei ore inainte de eveniment suna o ametita sa spuna ca repede-repede sa le aducem un banner, eventual sa facem un clip video… Si poate vrem si invitatii…
Oricum cumparasem bilete. In orice caz, total neprofesionisti organizatorii, nici macar un comunicat de presa n-au fost in stare sa trimita pe adresa ziarului.
In concluzie, data viitoare o sa spun pas. Pentru ca si selectia de reclame a fost cam plictisitoare.
LATER EDIT:
Uitasem sa spun de idiotii care incepeau sa cante melodiile de la reclame in acelasi timp cu reclama.
Si de o faza cu o retardata de pe randul din spatele meu, care radea la orice, chiar daca nu era de ras: Vine o reclama in care pe ecran se vad doar doua picioare de femeie, pana la genunchi. Idioata din spate exclama: “Ce fatza are aia!” Probabil ea avea puteri care o ajutau sa vada si ce nu se filmase ori trasese ceva pe o nara.
Trebuia sa te astepti la asa ceva. Fie si pentru faptul ca “noaptea” lor incepe la 8 seara. Caraghios.
450biletul+redbul+100vodca =23 lire
________________________________
18 lire = biletul london-torino (compania easyjet)
2.50 lire = 100 whisky (Jack Daniel’s)
0.50 = redbul
2lire = chicken & chips (doua pulpe pui cu cartofi)
toate astea in unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume.
Azi noapte la “devoratori ” au demonstrat, ca si-au batut p_la de noi.
Am vazut manjit peste tot cu tv ALFA WC plus ca, genericele de sfarsti, la unele reclame erau de 10 ori mai lungi decat reclama propriu-zisa.
aaaa!!!! erau generice …ceva de genul asta : -Va-ti saturat de reclamele proaste ???? … si aparea genericul de la alfa wc . Opps !!!
Promit sa nu mai merg in viata mea la asa ceva !
cu respect !
Ha! Nici macar dvd-ul! Traiasca iuciub!
Da’ ce sa ceri de la niste pacalici de la o agentie de pacalici din Brasov-Sibiu? Mai nimic, oricum acolo erau numai baietii care se ocupau de proiectie, nu tu PR, nu tu organizare cum trebuie! Inca ceva: yamy yamy m-au pierdut de client! Mama lor de jegosi!
Inca ceva: poi bine, mai! Premiile tot intre presari? LOL… asta in loc de “ne cerem scuze ca nu v-am trimis un comunicat de presa, nu v-am tinut un rand liber acolo, sa nu mai stati cu pitziponcii in ceafa, nu v-am dat o clatita moca”
Baiatul de la Deko a fost destul de bun. Pacat ca nu l-au platit mai bine, ca asa isi afisa un miserupiiiiism!
pot sa spun k a fost cea mai grea reprezentatie cel mai mult din cauza staff-ului de la ateneu. oricum k public ati fost cei mai buni, si pana acum ati fost singurii care au gustat majoritatea reclamelor 🙂
sunetist nascut primavara? 😀
..si prea dimineata