De vorba cu RDS

    Ajung acasa cu maseaua in mana (vorba vine, ca i-am donat-o stomatologului) si vaz ca nu e internet. Sun la numarul de relatii cu clientii si mi se spune ca se lucreaza.

    Dupa trei ore sun din nou. Un minut dialoghez cu o domnisoara care auzea voci sa nu mai tin pe speker.

    – Numele Dvs.

    I-l spun. De trei ori.

    – Ne pare rau, dar nu avem nici un abonat activ cu numele acesta.

    – Domnisoara, glumiti? Am chiar doua abonamente la RDS.

    – Dati-mi codul numeric personal.

    I-l dau de 4-5 ori. Dupa ce terminam de dictat, domnisoara se trezea: “174…94 Si apoi?”.

    – Si apoi se termina!

    – Nu, mai trebuie cifre!

    Dupa cateva incercari a reusit sa-i iasa toate cifrele care formeaza CNP-ul meu.

    Baietii au venit relativ repede. Si au rezolvat problema.

    2 COMENTARII