Selectia naturala a la UPC

6
19

Stiti cladirea in care isi au sediul institutiile muncii? Acolo unde exista ITM, Pensiile, Somajul, etc. vreo 5-6 institutii. Ei, bine, una din ele a cerut rezilierea contractului de cablu cu UPC. Treaba este ca, cica aia de la UPC au venit, au taiat cablul si au lasat TOATE institutiile fara semnal.Iar cand au fost intrebati de ce au taiat toate institutiile, aia cica au ridicat din umeri si au zis: am taiat si asteptam sa vedem cine se plange ca sa-i racordam la loc.

6 COMENTARII

  1. Daca-mi este permis, pentru a fi echitabili, o isprava a concurentei – RCS & RDS:

    De un an de zile efectuez plata abonametului online. De fapt se efectueaza plata automat. Pe data de 5 ale fiecarei luni se plateste factura curenta. Totul a fost in regula pana alataieri cand… NU AVEAM SEMNAL TV.
    Am sunat la al lor call-center si aflu ca, desi eu am platit pe 5 februarie ei au inregistrat plata pe 16 martie.
    Bun…zic… eroare umana, se-ntampla… va priveste cat de corecte aveti datele in sistem. INSA… de ce m-ati deconectat?
    “Pentru ca aveti intarziere de plata”
    “Cum domnisoara intarziere??? N-auziti c-am platit pe 5 februarie???”
    “Nu conteaza, aici apare 16 martie; probabil a fost o problema cu contul nostru…”
    “Daca plateati la casierie nu se mai facea nici o confuzie” (mare scofala… nu? ce daca eu nu eram in tara? sau eram bolnava? sau.. whatever… nu aveam chef sa merg la casierie)

    Inutil sa reproduc discutiile (am revenit cu un telefon si astazi pentru ca inca nu am semnal TV). Au fost cvasi identice si nu au condus decat la nervi si vorbe rostite calm (cu greu) dar apasat care se loveau de-un zid al nepasarii; si care aveau un ecou deformat. Spun deformat pentru ca auzeam numai “nu se poate face nimic”, “incercam remediere in cel mult 24 de ore, dar nu putem fi siguri”, “cu ce alte informatii va mai pot fi de folos?”… etc, indiferent de intrebarea mea.
    De exemplu:
    eu: “Domnisoara, daca am platit in 5 februarie si s-a inregistrat gresit din vina RCS… cine a luat decizia sa ma deconecteze, n-a facut o minima verificare sa vada daca intr-adevar trebuie? ”
    raspuns: “va mai pot ajuta cu alte informatii?”

    Ca o concluzie:
    – eu inca nu am semnal TV
    – banii mei au fost blocati/folositi de banca sau RCS 5 saptamani iar ca recompensa… iata-ma deconectata… nu se stie cand reconectata
    – nu va asteptati sa aflati informatii utile de la the pink-ladies ale RCS
    – in mod sigur voi face o reclamatie la Oficiul pentru Protectia Consumatorului; poate una si la clienti@rcs-rds.ro

    PS. Imi cer scuze daca am abuzat. Nu-i suparare daca se considera un comment prea lung si nu e publicat.

  2. :)) Slava Domnului ca nu am net de la ei! L-as fi platit cred tot pe 5 februarie.
    Daca aveam net tot de la ei, muream si eu de foame-n casa. Pe deoparte din solidaritate cu somalezii, pe de alta parte dintr-o lene imb(u)ibata cu sange-albastru care nu ma lasa sa merg la buticu’ din colt sa-mi iau ceva mancare, ci ma-mpinge sa comand cu ingratitudine o pizza pe internet.

    Gata, m-am gandit: ma voi reclama la oficiul pentru respectarea drepturilor omului pentru privare de alimente. Poate ma reconecteaza RCSu’.