Portocala mecanica – II

    Sunt fericitul posesor al unui numar de inregistrare la Protectia Consumatorilor. Ce urmeaza? Sa-mi trec abonamentele de la Orange pe Vodafone.

    Am decis azi sa mai dau o sansa celor de la Orange Romania sa-mi explice de ce au blocat cartela la nici 30 de ore de la activare. Asa ca m-am dus la Orange Shop si am stat cumite la coada vreo trei sferturi de ora.

    Am ajuns la domnisoara care vorbea cu clientii si i-am explicat motivul. Ea a butonat si a spus, previzibil dealtfel, ca nici ea nu poate sa-mi dea un raspuns.

    Doar daca fac o cerere la Orange in care sa-mi dau datele personale si ei sa incerce sa-mi explice ca nu pot sa-mi spuna de ce au blocat cartela.

    Eu incercam sa le explic faptul ca vreau o motivatie logica pentru ca mi-au interzis accesul la un serviciu pe care l-am platit deja.

    Dupa ce le-am urat traditionalul “Faliment Fericit”, mi-am carat oasele la Protectia Consumatoilor, unde am depus o plangere fata de compania Orange Romania SA.

    Urmeaza ca azi sau maine sa-mi trec abonamentele de la Orange la Vodafone. Chiar daca sunt client de circa 10 ani la Orange. Insa o astfel de nesimtire trebuie taxata.

    10 COMENTARII

    1. ceva e putred in cazul tau,razvane..poate ai o sansa sa vorbesti off the record cu cineva care lucreaza in customer service sau in sales la o companie de telefonie mobila..cind am lucrat pt fostul dialog ( nu la dealer,ci direct mobilrom) cel mai uzitat caz de blocare a cartelei era la introducerea de coduri gresite la reincarcaresi blocarea era automata,nu statea cineva in “centrala” sa o blocheze..nu stiu cum mai stau lucrurile acum, eu am lucrat pina in 2002 cind am revenit in presa…

      ca detaliu..pre paid-ul e tratat ca abonament aici in state cind vine vorba de identificare..mi-au cerut ID si m-au introdus in sistem cind mi-am cumparat un card pre paid… cred ca in romania e tot anonim ..asa era si in trecut,cind aveai o plingere trebuia sa oferi date personale… ca multa lume are acces la prepaidul tau,teoretic …si nu toata lumea stie sa butoneze un mobil…

      oricum, din proprie experienta vorbesc..nu e mare diferenta intre companiile de telefonie mobila… aceeasi marie,monser…succes