Sunt fericitul posesor al unui numar de inregistrare la Protectia Consumatorilor. Ce urmeaza? Sa-mi trec abonamentele de la Orange pe Vodafone.
Am decis azi sa mai dau o sansa celor de la Orange Romania sa-mi explice de ce au blocat cartela la nici 30 de ore de la activare. Asa ca m-am dus la Orange Shop si am stat cumite la coada vreo trei sferturi de ora.
Am ajuns la domnisoara care vorbea cu clientii si i-am explicat motivul. Ea a butonat si a spus, previzibil dealtfel, ca nici ea nu poate sa-mi dea un raspuns.
Doar daca fac o cerere la Orange in care sa-mi dau datele personale si ei sa incerce sa-mi explice ca nu pot sa-mi spuna de ce au blocat cartela.
Eu incercam sa le explic faptul ca vreau o motivatie logica pentru ca mi-au interzis accesul la un serviciu pe care l-am platit deja.
Dupa ce le-am urat traditionalul “Faliment Fericit”, mi-am carat oasele la Protectia Consumatoilor, unde am depus o plangere fata de compania Orange Romania SA.
Urmeaza ca azi sau maine sa-mi trec abonamentele de la Orange la Vodafone. Chiar daca sunt client de circa 10 ani la Orange. Insa o astfel de nesimtire trebuie taxata.
vrei o oferta de la Vodafone?
Dap. Cred ca mai ai numarul meu.
🙂 tot cu pile
astia de la orange s-au facut mari nesimtiti!!! dar totusi, dupa cum ai vazut si tu, coada tot mare e… dc nu invatam sa prostestam si sa-i taxam de fiecare data cand gresesc asa ne trebuie, noi suntem vinovati! bine ai facut ca ai depus plangere la CJPC!!!
si sa stii ca vdf e cu 10 clase peste orange, iti spun din proprie experienta!!! sunt mai profesionisti, in general, ca oricum au si ei uscaturile lor!
greu, da’ ai inteles :)) no offence;)
Razvan, sunt si eu client Orange de vreun deceniu. Nu zic ca sunt perfecti, dar, daca vrei un sfat, mai gandeste-te cu Vodafone.
Nu de alta, dar sa nu ajugi sa-i regreti
serios, i-a in considerare oferta Crinei.;))
ceva e putred in cazul tau,razvane..poate ai o sansa sa vorbesti off the record cu cineva care lucreaza in customer service sau in sales la o companie de telefonie mobila..cind am lucrat pt fostul dialog ( nu la dealer,ci direct mobilrom) cel mai uzitat caz de blocare a cartelei era la introducerea de coduri gresite la reincarcaresi blocarea era automata,nu statea cineva in “centrala” sa o blocheze..nu stiu cum mai stau lucrurile acum, eu am lucrat pina in 2002 cind am revenit in presa…
ca detaliu..pre paid-ul e tratat ca abonament aici in state cind vine vorba de identificare..mi-au cerut ID si m-au introdus in sistem cind mi-am cumparat un card pre paid… cred ca in romania e tot anonim ..asa era si in trecut,cind aveai o plingere trebuia sa oferi date personale… ca multa lume are acces la prepaidul tau,teoretic …si nu toata lumea stie sa butoneze un mobil…
oricum, din proprie experienta vorbesc..nu e mare diferenta intre companiile de telefonie mobila… aceeasi marie,monser…succes