Daca mai tineti minte, Orange mi-a blocat o cartela pre-pay la o zi dupa activare si a refuzat sa-mi spuna motivul pentru care a procedat astfel, motivand norme interne.
Dupa o conversatie fara rezultat la Orange Shop, am mers la Protectia Consumatorului, unde am depus o plangere.
Azi dimineata m-a sunat cineva de la Protectia Consumatorului care mi-a comunicat faptul ca acea cartela a fost reactivata si nu doar ca s-a prelungit perioada de valabilitate a creditului cu perioada cat a fost inactiva, dar am primit si un bonus de 5 euro.
Urmeaza sa primesc un raspuns oficial si prin posta.
Cat despre motivul blocarii, Orange zice, via Protectia Consumatorului, ca a fost o “eroare”.
Problema este ca reparatia este tardiva. Cumnata mea a plecat deja din tara dupa ce a cumparat alta cartela, pe prima neputand-o folosi pentru ca, dupa cum am precizat, a fost blocata aiurea de Orange.
macar ai avut succes 🙂
E comica reclama care imi apare mie la articolul asta…
Ai articol despre portocala … si google ads baga reclama la vodafone =))
Halal target ads
Poate e facuta cu cap. Scrii de naspa de Orange si apare Vodafone sa-ti faca o oferta…