Posta. Si cu coletul, si cu banii de ramburs

0
37

Episod halucinant cu un colet cu ramburs si Posta Romana. La primirea unui colet cu plata ramburs, postasii ii dau omului pachetul dar, in loc sa-i ia banii, ii PLATESC destinatarului si banii pe care trebuiau sa-i incaseze.

Episodul este relatat de Ovidiu C. Acesta a trimis un colet cu plata ramburs unui anume XXXX. Pachetul este ridicat de tatal acestuia insa cei de la oficiul postal nu-i cer banii. Mai mult, i se inmaneaza un mandat postal in valoare de 68 de lei, exact cat era valoarea rambursului.

Adica, omul a luat si coletul si banii pe care trebuia sa-i plateasca.

Expeditorul se sesizeaza si reclama la Posta. Raspunsul este fenomenal si halucinant: el ar fi scris gresit la destinatarul banilor numele expeditorului. “Totusi, daca as fi facut aceasta greseala, cum de a ajuns coletul acolo unde trebuia”? – se intreaba omul.

Iata raspunsul formulat de anjajatii de la Posta Romana, Serviciul Regional Bacau:

Stimate client,*

Referitor la aspectele sesizate pe adresa de e-mail a CN Posta Romana SA – Serviciul Infopost, privind neprimirea rambursului pentru un colet postal, va comunicam urmatoarele:

Mandatul postal ce reprezenta C/valoarea rambursului in valoare de 68 lei a fost completat eronat la prezentare de catre dvs. cu adresa destinatarului coletului in loc de adresa expeditorului, respectiv adresa dvs., astfel ca mandatul s-a achitat tatalui destinatarului coletului in
data de 04.12.2009.

Aceasta eroare nu a fost sesizata de salariatii postali,motiv pentru care ne cerem scuze pentru inconvenientul creat.

Suma de 68 lei (c/valoarea rambursului) a fost expediata de domnul XXXX prin virarea pe card in contul dvs. la data de 07.12.2009, fapt pentru care reclamatia este clasata ca intemeiata.

Va multumim pentru intelegerea acordata si va asiguram de intreaga noastra consideratie, asteptandu-va in continuare sa apelati la serviciile oferite de Posta Romana.

Cu stima,

Director Coordonator Regional,
Sef Serviciu,

Adica, atata vreme cat expeditorul si destinatarul s-au inteles pana la urma, plangerea nu mai este valabila.

Subiectul nu s-a incheiat, expeditorul doreste sa-si recupereze banii platiti pentru serviciul neprestat (rambursul):

Stimata Doamna/Domnule,

Sunt socat sa constat cat de usor va spalati pe maini din neputinta si incompetenta. In primul rand, societatea dumneavoastra trebuia sa-mi returneze banii, nu destinatarul prin intermediul unei banci, asa cum sustineti.

Serviciile pe care le “prestati”, eu le-am platit, dar nu ati fost in stare sa le si efectuati pana la capat. Intr-adevar, XXXX mi-a trimis banii prin banca, dar eu doresc sa-mi si recuperez banii pentru serviciile pe care nu le-ati efectuat, dar totusi le-am eu platit. Si in al doilea rand reformulati aceasta “scrisoare”, caci e gresita din multe puncte de vedere, Textual si Gramatical.

Daca era scris ceva gresit de mine, pachetul nu ajungea la destinatar. Aveti lipsa totala de logica !!! Deci inca o data incompetenta vadita.

PS Va rog sa-mi returnati banii pentru serviciile platite, care sunt oricum execrabile, deoarece nu ati efectuat serviciul pana la capat, ex: trimiterea unui pachet si returnarea baniilor la expeditor. (plata la ramburs).