Dati-mi voie sa rad

    2
    5

    Orange are o campanie de promovare a cartelelor pre-payd. Asa ca agentia de publicitate a companiei de telefonie contacteaza ziarele locale pentru a negocia un insert publicitar. Insertul consta intr-o cartela de patru euro care va fi livrata impreuna cu ziarul.

    Bun. Desteptarea, cotidianul “cel mai bun” din Bacau, cum ii place sa se intituleze, accepta pretul propus de agentia de publicitate. Alte ziare nu au acceptat, considerand ca pretul este prea mic.

    Ei, bine, ce face Desteptarea? Se lauda ca initiativa ii apartine:

    Când esti cel mai bun iti respecti statutul. Iar cotidianul Desteptarea a dovedit in cei 20 de ani de aparitie neintrerupta ca nu este doar liderul profesional al presei bacauane, ci si un partener adevarat al comunitatii. Apreciind cum se cuvine loialitatea cititorilor sai, Desteptarea le-a oferit ieri o surpriza tuturor celor care au cumparat ziarul.

    Ca in fiecare dimineata, din decembrie 1989, mii de bacauani au cautat Desteptarea la chioscuri. Si-au cumparat si ieri ziarul pe care il stiu de 20 de ani si care face parte din viata lor, in care au incredere si de unde afla informatiile utile. Nici frigul, nici ninsoarea nu i-au oprit pe cititorii Desteptarii, iar fidelitatea le-a fost rasplatita inca o data.

    Pe romaneste, o actiune publicitara a Orange este transformata intr-o operatiune de fidelizare si rasplata a cititorilor.

    Intr-un an in care Ziarul bacauanilor implineste 20 de ani, suntem si vom fi alaturi de cititorii nostri carora le datoram aparitia fara intreruperi timp de doua decenii, prestigiul recunoscut de toti cei cu minte si buna-credinta, dar si rolul de barometru sensibil al vointei si nevoilor comunitatii.

    Alo, Desteptarea? “Ziar” este substantiv comun si se scrie cu litera mica la inceput. Dar, ma rog, eu oi fi din aia “fara minte si fara buna credinta”…

    2 COMENTARII