Faptul ca parcarea Arena Mall e pe trei sferturi goala a determinat conducerea mallului sa ia masuri: au decis sa taxeze parcarea clientilor. Am analizat aceasta decizie dupa ce a fost semnalata de Kristofer, iar in urma acestor articole, Arena Mall vine cu niste precizari in care nu doar ca ne jigneste ca si clienti, dar ne pune mari intrebari vizavi de capacitatea intelectuala a unor persoane de acolo:
Daca te-ai fi deranjat sa ceri cel putin “o parere autorizata” administratiei Arena Mall, ai fi avut informatiile corecte:
– primele doua ore – gratuit
– incepand cu a treia ora se plateste – pretul va fi stabilit ulterior
Decizia de taxare a parcarii a fost luata pentru a incuraja adevaratii clienti Arena Mall: persoanele care vin pentru cumparaturi (in mod special), persoanele care vor sa vada un film bun etc..
[…]
Faptul ca stai 5-7 ore la un suc in Arena Mall, nu te recomanda ca fiind client al centrului comercial. Exista posibilitatea sa ocupi un loc de parcare de care altii au cu adevarat nevoie
Asadar, administratia a luat niste decizii dar nu le-a comunicat explicit. Pune bariere si anunturi ca parcarea se plateste, dar nu comunica faptul ca primele doua ore sunt gratuite si ca rotile se blocheaza doar daca se parcheaza in zone interzise. Au instalat sistemele de avertizare dar n-au stabilit inca un pret de parcare.
In plus, logica este de-a dreptul tulburatoare: cei care vin sa vada un film sunt considerati clienti, cei care vin la o cafenea din Mall si stau la un suc nu sunt clienti ai Arena Mall.
Dar principala problema de logica este ca, in timp ce parcarea este mai mult goala, clientii sunt „incurajati” prin introducerea unei taxe de parcare.
Domnisoara care a scris tampenia de raspuns de la Arena Mall este rugata sa-si dea doua palme si sa se trezeasca din somn. Si sa scrie de o mie de ori cu creta in parcare: „Clientul nostru e stapanul nostru”!
Pentru ca daca nu te-ai prins inca, tu iti iei salariu si pentru ca eu stau la un suc in mall!