Un coleg a aflat pe propria piele cum e cu profesionalismul si respectul angajatilor din mediul privat.
Suferinta si mare durere la basca la RDS Bacau. Unii mai docti decat altii, nu reusesc de doua saptamani sa se puna de acord daca la o anumita adresa sunt disponibile serviciile lor.
Agentul iti incheie contractul si iti promite servicii, dar te suna apoi duduia de la calculator si zice ca nu sunt servicii; duduiul care sta bot in bot cu ea zice ca sunt servicii. Alt dudui, de la RDS Bucale, te asculta si cica noteaza reclamatia, dupa care iti spune un numar de inregistrare pe care n-ai timp sa-l notezi.
Tipul de la cablu te programeaza din scurt, asa ca iesi sapunit de sub dus si il astepti cu fursecuri. Prima oara, tipul nu vine si nici nu mai raspunde la telefon. A doua oara vine sa te anunte ca nu ai servicii.„Puteam sa vad ca nu este serviciu pe scara si apoi sa plec fara sa mai bat la usa sa va spun”, spune cablistul, facandu-ti favoarea ca ti se adreseaza.
In tot acest timp, cablul de la RDS este bine-mersi pe scara, ba este si racordat un abonat la el. Norocosul! Sigur are pile!
Si tot in acest rastimp, pana sa iti dai seama cata profesionalismu’ ii mana in lupta cu clientu’ pe cei de la RDS, ai reziliat contractele cu vechii furnizori de tv-internet.
Unde sunteti voi, Bin Ladene, Tepes si care te mai pricepeai la cabluri, fire si tzepe, ca mai ramasese ceva treaba pentru voi si pe la Bacau! Bre, au scazut lefurile la RDS sau v-au condamnat la concediu de odihna silnic, la locul de munca?