Lidl are o strategie cel putin ciudata

    3
    35

    Timp de doua zile, Lidl organizeaza niste concerte in Bacau. Invitate sunt trupe precum Proconsul ori interpreti ca Andreea Balan sau Keo. Pentru a privi concertele, spectatorii trebuie sa plateasca un leu la intrarea intr-un tarc organizat in zona Parcului Olimpic.

    Asadar, in aceasta seara am decis sa mergem mai multi bloggeri din Bacau la spectacol, sa facem poze, ca de obicei. Numai ca, la solicitarea noastra de a intra in spatiul din fata scenei ni s-a spus ca nu se poate. Nu se poate si nu se poate, asa e ordinul. Asa a spus sefu’, nu mai insistati, ca au incercat si altii. Care e sefu? O sa vi-l arat cand o sa mai treaca pe aici.

    Ei, si am mai asteptat cam un sfert de ora, sefu’ nu a venit. In fata scenei se agita un mustacios cu o savoniera si un handy-cam care fotografia si filma din partea Lidl.

    Am decis sa plec. Desi e ciudata atitudinea celor de la Lidl, mai ales in conditiile in care chiar ei, ca organizatori, ne-au trimis invitatii de a participa la concerte si de a lua interviuri cantaretilor.

    Dar, cine sunt eu sa judec strategiile de marketing si de social media ale unui brand atat de important?!

    Asadar, sa nu cautati zilele acestea articole si fotografii de la concertele Lidl pe acest blog, pentru ca nu veti gasi.

    3 COMENTARII

    1. @motolady, deja platisem biletul de intrare si eram langa scena. Ca sa pot face poze trebuia sa intru in spatiul de protectie din fata scenei, pentru ca altfel nu aveam unghi si nici lumina. Acolo am fost la toate concertele organizate pana acum in Bacau si nimeni n-a avut de obiectat.