Inca un client multumit de Blue Air

3
31

Cititi de jos in sus, asa merg lucrurile pe Twitter.

3 COMENTARII

  1. Sunt extraordinar de nesimtiti astia de la Blue Air. Pe langa faptul ca au niste preturi care n-au nicio treaba cu low cost-ul, mai trebuie sa platesti si un pahar cu apa daca-ti crapa gatlejul. Am zburat cu Britishul, pe langa faptul ca biletele sunt aproape la juma de pret, fata de Blue Air, stai si cofortabil, ai tv, iti da o masa sanatoasa si de baut poti bea de cate ori vrei si de cat te tine fara sa mai platesti nimic. Inclusiv alcool. Eu nu mai zbor cu Blue Air-ul din principiu. Sa dau si o caruta de bani si sa ma mai si umileasca echipajul de zbor, iti vorbesc stewardezele de parca le-ai datora ceva, de parca iti fac ele o favoare, mars ma !

  2. Blue Air are o politica de rahat in multe privinte, dar personalul a fost amabil ori de care ori am zburat. E foarte adevarat insa ca locurile sunt f ingramadite, apa aia pe care ei zic ca ti-o dau gratis e de fapt apa de la robinet venita probabil in avion prin vre-un furtun de rahat, o apa plata in conditiile de mai sus costa 2 EURO, manipularea bagajelor este mai mult decat defectuoasa, orice telefon dat la ei costa cat nu face, orice email se pierde in neant, bagajele care se inmaneaza la scara avionului le gasesti de fapt la banda de bagaje. Cred totusi ca politetea si amabilitatea sunt o caracteristica a personalului angajat si nu o politica a companiei. In Cipru de fiecare data au fost amabili, mi-au schimbat locurile atribuite initial la check-in-ul online, mi-au vorbt politicos. La fel si pe vremea aeroportului BAneasa. Deocamdata nu am avut “sansa” sa plec de pe Aeroportul Bacau….

    Una peste alta, Blue air este ieftin cu conditia sa poti achizitiona din timp biletele.

    PS: Parca trebuiau sa reconditioneze terminalele aeroportului BAcau. Dar probabil ca i-au dat lui BEnea 1% din costul renovarii si autoritatile au inchis ochii. PAcat ca de cand au preluat cei de la Blue, au plecat cei de la Tarom. Probabil ca nici Carpatair nu va ami sta mult. Tot mare pacat e ca nu exista conexiune cu Bucurestiul…

  3. Intamplarea povestita in tweet-uri e veridica. EU zbor relativ frecvent cu Blue-Air de la Bacau spre Bruxelles si pot confirma ca saptamana asta cand am zburat am observat ca au instalat un cantar electronic ca la piata la poarta de imbarcare.
    Personalul care nu e chiar asa amabil din experienta mea (in ciuda celor spuse de @emigrant-cy) alege cativa pasageri (la ultimul meu zbor am observat ca au tintit doamne/domnisoare care la check-in nu au pus si poseta in bagajul de mana) iar apoi ii obliga sa puna tot ce au la ei in bagajul de mana si sa-l cantareasca.
    Multi isi mai cumpara cate o sticla de apa in sala de asteptare (unde costa mai putin decat pe durata zborului, i.e. 5RON vs. 2EUR) si astfel au la imbarcare bagajul mai greu decat la cantarirea initiala, fiind nevoiti sa plateasca suma ridicola de 50EUR.
    Personal aceasta practica mi se pare a fi o inselatorie cum sugereaza si in tweet-uri. Dar, atat timp cat la cumpararea biletului suntem de acord cu conditiile companiei de furnizare a serviciului – conditii care prevad astfel de verificari – ne supunem acestei practici a Blue-Air-ului de a-si marlani proprii clienti.