O femeie a fost ucisa in timp ce traversa calea ferata. De ce nu este folosit pasajul subteran de la Narcisa?

In aceasta seara, o femeie a fost lovita de locomotiva unui tren sub pasajul Letea, cunoscut, in Bacau, si sub numele de “Podul de la Narcisa”. Zona respectiva are un bogat istoric al accidentelor mortale deoarece oamenii prefera sa traverseze liniile ferate, in loc sa treaca pe sub ele, prin pasajul subteran.

Si de ce ar folosi lumea pasajul subteran? In pasajul ala PUTE de-ti muta nasul din loc. E folosit ca veceu public ziua iar noaptea cine stie la ce, din moment ce lume an-are curajul sa coboare dupa lasarea intunericului.

Solutii exista, insa e nevoie de o initiativa. Cica baietii care praduiesc Anglia cu carduri false au anuntat ca pun mana d ela mana si o sa cumpere niste saci cu var si cateva bidinele si o sa spoiasca pasajul. Ba o sa mai puna si un gard si o sa plateasca si un paznic sa se plimbe prin zona, ca sa nu mai treaca lumea peste linii.

Acum cat e gluma, e gluma, insa in acel loc mor oameni in fiecare an. Si nimeni nu se gandeste sa ia o masura.

6 COMENTARII

  1. Pasajul (podul) avea cândva trotuare, iar undeva pe la mijloc niște scări. Dar cineva a considerat la un moment dat că este mai importantă circulația rutieră decât cea pietonală. Astfel că s-au desființat trotuarele pentru a se lărgi strada. Iar pietonii sunt nevoiți să traverseze pe sub pod.
    Pasajul subteran arată deplorabil, este într-o stare de degradare asemănătoare tranșeelor din al dilea război mondial. Măcar atunci cădeau bombe. Să zicem că de pasajul subteran de la gară se ocupă (AR TREBUI să se ocupe) în cea mai mare parte CFR-ul. De ăsta cine se ocupă? Al cui e? Municipalitatea nu dă semne că i-ar păsa.
    Instalarea unui gard de-a lungul căii ferate NU ar rezolva problema. După părerea mea cea mai bună soluție ar fi tot trotuarele. Dacă tot s-a început „modernizarea” pasarelei, cred că ar fi fost mult mai indicat să se revizuiască proiectul și să se atașeze trotuare, ceva la modul cum s-a făcut la podul de la Șerbănești.
    Chiar dacă s-ar reface pasajul subteran NU s-ar rezolva nimic, lumea va continua să traverseze peste linii. E mai periculos, dar e mai simplu și mai direct. Fiindcă românul NU ocolește, NU vrea să circule pe unde este NORMAL și AMENAJAT. Iar lucrul ăsta se vede cel mai bine la gară. Câți folosesc pasajul subteran pentru a trece în siguranță de la o linie la alta și câți fac slalom printre trenuri și garduri?